سال نو مبارک :)

سال خوبی برای همه باشه



یعنی همه‌ش یه بار اومدم اینجا اعتراض کردم چرا بارون میاد :)))

من اشتباه کردم .  بارون خیلی هم خوبه

ولی خداییش آخه الان موقع برف بود؟ :دی



از امروز یه مسئولیت جدید دارم

بهتره بگم، وظیفه!

به خاطر این دو تا وروجک هم شده، باید خوب باشم

از خدا میخوام کمکم کنه که بتونم وظیفه‌مو درست انجام بدم

:|

احتمالن بارون نمیخواد بند بیاد؟

این همه پاییز زمستون داشتیم خب.

تازه الان یادش اومده :))) یعنی یه بند داره می‌باره

سلام :)

به به چه هوای خوبی. یه روز بهار‌ یه روز پاییز یه روز هم زمستون. یعنی سرد میشه ها :)))


 یه هاله ی سبز درختها رو پوشونده و آماده میشن از خواب زمستونی بیدارشن

همون حالتی که من دوستش دارم و یه سال منتظر میمونم که ببینمش. نگاه کردن بهش بهم انرژی و حس زنده بودن میده

ولی

حال روحی خوبی ندارم . رفته بودم توی غار تنهاییم

به خاطر همین اینجا نمینویسم. فلسفه ی نوشتنم عوض شده. 


قرار بود دلتنگی ها و ناراحتی هام رو اینجا بنویسم، ولی خب دیگه کاریش نمیشه کرد :دی


دلیلش هم اینه که تقریبن اکثر دوستانم که اینجا رو میخونن، از نزدیک زیارتشون کردم و این باعث شده نخوام با نوشته هام ناراحتشون کنم یا یه همچین چیزی . بلد نیستم درست توضیح بدم.


قبول کنید که سخته، باشه؟ ممنون که قبول کردین :دی


راستی! وقتی میرم توی غار، خیلی بد اخلاق میشم، در حد هاپو . اگه یه موقع دیدین حرفی زدم یا بد خلقی کردم دلیلش همینه. شرمنده :)


پ.ن1: این هاپو از نوع اشک دم مشک می باشد :دی یعنی بعضی وقتا خودم از دست خودم لجم میگیره. حالا هیچکی هم کاری به کار من نداره ها ، الکی غمبرک(قنبرک؟ غنبرک؟ قمبرک؟ وااای نمیدونم چطوری مینویسنش) میزنم.


پ.ن2: الان رفتم دیدم نمودارهای بایو ریتمیک‌م، تقریبن روی کف هست . چند روز طول میکشه تنظیم بشه :)))

اینم سایتش: حتمن ببینیدش خیلی خوبه. تاریخ تولدتون رو بدین نمودار تحویل بگیرین :دی


پ.ن3: چقدر نوشتم :))

الان معلومه من توی غار هستم؟


هوم؟ توی غار نمیشه چای خورد؟ :دی



سلام :)


سپندارمذگان خیلی خوب هست :دی


دست پخت آقای بابا ، فوق العاده بود :*

سلیقه شون محشره

البته من به عنوان فقط دستیار کنارشون بودم که یه موقع کمکی خواستن دست تنها نباشن


کادو نتونستم بخرم:( همه ش بارون و طوفان بود من هم که سرمایی


خان داداشم مسافرت بودن بنابراین همه چی نصفه بود


هیچکی هم کادو نخرید برام :دی


فکر کن این همه نوشتم روز دختراست کادو بخرین. اونوقت، هیچکی کادو نخرید هیچچچچچچچی، تازه داداشه اومده نوشته، پس داداشا چی؟ :))) یعنی من هلاک شدم :)))



امروز میخوام برم هم برای خودم هم برای بقیه کادو بخرم :-"

امیدوارم برم. آخه هر وقت یه چیزی رو اینجا مینویسم کلن به هم میخوره