خدایا...

من از غربت میترسم

من از تنهایی میترسم

از بی همزبونی میترسم


گرفتار غربت و تنهاییم نکن :(

گریه.....

سلام:دی

من خوبم ، البته یه عالمه غر دارم که بعدن میگم :دی

دیشب یه شب فوق العاده بود که با عزیزانم سپری شد. یه شب فراموش نشدنی.

ممنونم و امیدوارم همیشه خوش باشن :x


بعد حالا شما فکر کن صبح کله سحر سرما خورده! بیدار شده باشی و به این خیال که با ماشین میری، لباس کم و تابستونی پوشیده باشی، بعد از سرویس جا بمونی:(((

بعدشم مجبور بشی توی این سرمای استخون سوز! چند بار سوار و پیاده بشی و تازه‌شم یکم هم پیاده بری، ماماااااااااااان :((((


پ.ن1: دوستان و عزیزان مخاطب پست قبلیم، همه شما می باشید. بله :دی

پ.ن2: خودم جون که به من لطف دارین و شرمنده‌م میکنید، من میام و نوشته هاتون رو همیشه میخونم ولی نمیدونم چرا نمیشه کامنت گذاشت.

دنیای مجازی

آدم های مجازی

رابطه های مجازی

احساسات مجازی!


که تا نری سراغشون، یادت نمیوفتن

تا حالشونو نپرسی، خبری ازت نمیگیرن


در چند سال گذشته یا به علت بیماری یا شرایط کارم، هر بار یکی دو ماهی نت نبودم. هر بار تصمیم گرفتم دیگه برنگردم. ولی نشد، دوستانی داشتم که نمیتونستم ازشون دل بکنم. 



شاید شرایط کارم رو جوری تغییر بدم که کمتر با نت سر و کار داشته باشم.


پ.ن: با اینکه دیشب با گریه خوابیدم ولی صبح با یه خواب خوب و یه حس عالی بلند شدم :)

حال این روزهام طوری هست که ترجیح میدم توی دفترچه م بنویسم.

دیشب با نور گوشی یه صفحه نوشتم.

دفترچه رو با خودم آوردم که تاریخ قبلی که نوشته بودم رو بخونم. تاریخش هست: 87/12/30 .

خنده م گرفته :)) وصیت نامه ست.


چه راحت نوشتم. خب وضعیتم زیاد تغییر نکرده، فقط یه خط باید زیرش اضافه بشه.

یوسـف گمـگشتــــه بازآید به کنـعـان غــم مـخــور

کلبه احـــزان شود روزی گلستـــان غـــم مـخـــور

ای دل غـمـدیــده حـــــالـت بـه شود دل بد مـــکـن

 وین سـر شـوریـده بـاز آید به سامان غــم مخـــور

گــر بهــار عمـــر باشــد بـــاز بر تخــت چمــــــن

چتر گل در سرکشی ای مرغ خوشخوان غم مخور

دور گـردون گــر دو روزی بـر مــراد مــا نرفـت

دائـمــا یکسان نبــــــاشد حـال دوران غـــم مخــور

هـان مشو نومیـــــد چون واقف نئـی از سـر غیب

بـاشد انــدر پـرده بازیـهــای پنــهان غـــم مخـــور

در بیــابان گــر به شوق کعـــــبه خــواهی زد قدم

سرزنشها گر کنـد خـــار مغــیلان غــــم مـخـــور

گرچه منزل بس خطرناک است و مقصدبس بعید

هیچ راهی نیست کـان را نیست پـایان غـم مخـور

حـــال مـا در فرقــت جانــــان و ابـــــرام رقـیـب

جمــله میـدانـد خـــدای حــال گـردان غــم مخــور

حـافـظــا در کـنـج فـــقـرو خـلـوت شبــــهای تـــار

تـا بـود وردت دعــــا و درس قـران غـــم مخــور


اینجوریا :)


پ.ن: شب خوبی بود. خیلی خوش گذشت. هندونه امسالمون کوچیک ولی شیرین و قرمز بود.