بد دلگیرم

بد دلگیر شدم

بد به هم ریختم

چرا فکر میکردم قوی هستم

چرا فکر میکردم از پسش بر میام

چرا اینقدر ضعیف شدم

چرا کم آوردم

چرا خدا...

دروغ چرا ، دلم برات تنگ شده رفیق

مطمئنم دیگه اینجا رو نمیخونی

ولی اینو مینویسم شاید یه روزی روزگاری یاد رفقای قدیمی افتادی

این رسمش نیست

که یه دوستی خوب چند ساله رو یهو و بدون دلیل قطع کنی در صورتی که هیچ لزومی نداشت و هیچ دلیل منطقی ای نمیتونم براش پیدا کنم


دلنگرانیم بیشتر از اینه که با همه دوستان ، لااقل دوستانی که میشناسمشون و دوست مشترک هستن قطع رابطه کردی

امیدوارم سلامت باشی


سلام :)

خیلی وقته ننوشتم انگار...


سه روز پیش سه تا نمره خوب گرفتم:دی

یکیش مربوط به همون روز بود.

دو تاش هم برای چند ماه پیش که امتحانش برگزار شده بود و نتیجه ش فوق العاده برام مهم بود.

شکر خدا با موفقیت همراه بود

خیلی خوشحالم.



فیلم زائرین کربلا رو میبینم. توی ماشین هستن و به کربلا نزدیک میشن. مداح میخونه.

زیر صدا های گریه و حس و حالش منقلب کننده ست :|

به خصوص صدای یه آقای مسن که با چه عشقی مابین گریه میگه: یا حسین مولا حسین :(

.

.

.

 مراسم احیای شبهای قدر توی کربلا ...

میخوام ... :|