یاد بگیریم به آدمها خرده نگیریم که غم ندارن، که درد ندارن، که درد بقیه رو نمیبینن، که الکی خوشن

کسی که بی خیالتره، غمش بزرگتره شاید

فقط نمیخواد به بقیه منتقلش کنه

همین

دقیقا دو هفته دیگه امتحانام شروع میشه و من از هیچ درسی هنوز یه صفحه هم نخوندم

خسته نباشم

همه وقتم رو پروژه ها و مقاله و کارهای کلاسی میگیره :(

ترم پیش نمره ها خدا رو شکر خیلی خوب شد

این ترم به خیر بگذره فقط

سلام


چه زمستونی داریم

دیروز هوا صاف بود

امروز صبح بارونی

ظهر صاف

غروب  هم برف

الان هم بارونه دوباره

فردا هم لابد دوباره همین چرخه هست

کلا نمیشه یه برنامه ریزی درست و حسابی داشت

:دی

الان معلومه من برای امتحان نرفتم؟

سلام :دی


پنجشنبه امتحان دارم

هنوز کامل نخوندم

کیفمو آوردم جزوه رو از توش بردارم،

یادم اومد باید روی دارو ها دستوراتش رو بنویسم که یادم نره

داروها رو چیدم ردیف روی میز و کاغذ و خودکار برداشتم که بنویسم،

نشستم دارم کتاب داستان میخونم

وسط کتاب خوندن هم اومدم وبلاگ مینویسم

امروز حواسم پرت بود. هست هنوز

دلیلش رو میدونم...

بله وسط پست نوشتن هم مامان خانوم تشریف آوردن با هم صحبت کردیم:دی

نظر مساعدم اینه که تا یه کار دیگه پیش نیومده همینو پست کنم


این نوشته مخاطب خاص داره

راه دیگه ای برای گفتنش نداشتم


آروم باش

به همه چیزهای خوب و عزیزی که داری فکر کن و امید و توکلت به خدا باشه

برات دعا میکنم...



زمستون تشریف اوردن

خوش اومدن :دی

سلام

شب یلدای دیشبی مبارک

امیدوارم کل زمستون برای همه بهاری و خوب باشه

دل‌هاتون خوش و تن‌هاتون سلامت

ما هم دیشب خدا رو شکر همه دور هم بودیم

فال هم گرفتیم

خوش باشید