نیاز به روان شناس دارم. یه کم وقتم خالی بشه حتما میرم پیشش.



خسته شدم از بس اومدم نوشتم من از این آدم متنفرم

من این ادم رو نمیفهمم

من این بی ملاحظه و بی توجه بودن رو نمیفهمم

چرا این ادم نمیفهمه عصر حجر خیلی وقته تموم شده

چرا فکر میکنه با اصرار بیخود میتونه خودشو تحمیل کنه

من نمیدونم همچین آدمی چطوری فکر میکنه

من دلم فریاد میخواد

کجای دنیا این جور طرز فکر وجود داره؟

باید چیکار کرد؟


سلام

عید بر همه مبارک

التماس دعا

سلام سلام

من خوشحالم

امروز بعد از چند سال دوباره رفتم سر کلاس

تدریس رو دوست دارم

بهم انرژی میده

برای جلسه اول خوب بود

امیدوارم جلسات بعد هم به همین شکل ادامه پیدا کنه.آمین :)


سلام

هوا خیلی سرده شده و بارونه

من خوبم

با درس و کار مشغولم

سعی در رفرش نمودن ذهن دارم و سعی میکنم اهمیت برخی مسائل رو کم کنم

امیدوارم نتیجه بده

پ.ن: یکی منو نشناسه اینجا رو بخونه احتمالن فکر میکنه خل و چل باشم :دی

راستش رو بگم، خوب نیستم

اصلن

دلیلش هم یک تلفن از آدمی که باعث بدبختیهای این چند وقته‌م شده

خیلی دارم رک میگم نه؟ :دی

من واقعن ایشون رو درک نمیکنم. به نظرم مشکل دارن. بیمارن

من نمیفهمم چرا باید زنگ بزنه ؟ درسته جواب ندادم ولی از اون لحظه تمام وجودم پر از استرس شده. تمام فکرم و ذهنم نابود شده. من دلم مرگ میخواد :(

کوچکترین نشانه ای از وجود این ادم منو به حال مرگ میندازه

من میمیرم. میدونم :(

تنهایی بد دردیه.