سلام سلام تولد ته تغاری مبارک

امسال جدا جدا تولد گرفتیم. 

خیلی خوش گذشت. کادو هم گرفتم :دی


امسال برخلاف سالهای قبل برای من تولد جدا گرفتن.

نگرانن که چیزی ناراحتم نکنه.حتی این موضوع، با اینکه میدونن ته تغاری رو اندازه همه دنیا دوست دارم.

چیزی نمیگن ولی نگرانی رو ته نگاهشون میفهمم.

 

ته تغاری شیطون من تولدت مبارک عزیز دلم. دل مهربونت همیشه شاد.





سلام سلام

تولدم مبارک :دی

همیشه شاد و خوب و سلامت و شکرگزار خداوند باشم.

تولد هم نداشتیم تا ته تغاری و خان داداش بیان

ولی همه تبریک گفتن

آقای بابا بوسیدن و گفتن: میبوسمت که یادت باشه که یادمه

مامان خانوم هم همینطور :)



سلام سلام

من اومدم

امتحانا تموم شد

هوا همه ش برف و بارون بود :دی



بچه داره درس میخونه (مثلا)

از فردا امتحان داره

و کاملا هم آماده ست


خوب و خوش باشین. باشه؟


سلام سلام

دیروز امتحان داشتم. شب رفتم بعد از ظهر برگشتم. کلی خسته شدم سرما هم برگشت دوباره در نتیجه تمام امروز خواب بودم :(

دوسه روز دیگه باز باید برگردم برای باقی امتحانا. الان هم دارم درس میخونم

معلومه؟ :دی

دوست دارم هی این شکلک رو بزنم :))

سلام سلام :)

هنوز معلومه دارم درس میخونم؟ :دی فردا شب میرم برای امتحانات خدا قوتم بده :دی


سرما هم خوردم مبسوط. خوبه برف بازی نکردم شب امتحانی به زور آمپول و قرص و شربت سر پا هستم  :))

چقدر این شکلک رو دوست دارم :)) این -->

فکر کنم یه چیز دیگه میخواستم بگم ولی یادم نمیاد الان.


سلام سلام

برف اومد :دی

یعنی زمستونِ شیطون، کاملا خودشو نشون داد

از اولین دقایقی که اومد، برف با خودش اورد

صبح از خواب پا شدیم دیدیم یه چادر سفیدی انداخته روش، منتظر نشسته

خیلی شیطونه :))


برف بازی نکردم . خیلی سرده . امتحان دارم میترسم سرما بخورم :دی


پیش خودمون باشه اگه یه کوه درس نخونده نداشتم، عمرا به سرما توجهی نمیکردم و میرفتم برف بازی


الان هم معلومه دارم درس میخونم؟

نیست؟

واقعا نیست؟

ایناها خب جزوه رو ببین :دی


یه چیز بگم تا یادم نرفته: یه شعف خاصی دارم که این رشته رو میخونم

واقعا خوشحالم. یه حس انرژی و واقعا شوق و شعفی که راضیم میکنه

خوشحالم

میدونید این قبولی من هدیه خداونده؟ بدونید. هست :)


سلام به بهمن

ماه من