برای من کله شق مغرور خیلی سخته همش منتظر باشم بقیه کارام رو انجام بدن ولی انگار چاره ای نیست فرمودن ۴ ماه تحمل کنم تا بهبودی کامل.

این نیز بگذرد. خیالی نیست....

 

آخی دلم تنگ شده بود برای نت :|

همچنان در حال تاوان پس دادن, ولی بهترم...

زندگی ادامه دارد.........

 

خب از چی بنویسم؟

عرض شود که اصلا حال و حوصله اینکه بعد از ۱۰ سال دوباره بشینم انتخاب رشته کنم رو ندارم اگرچه میدانم قبول شدنی در کار نیست :( با این رتبه خوشگلم. ولی خب حالا شاید یه تیری پرت فرمودیم در ظلمات بلکم خورد اون گوشه موشه های سیبل :پی. من هم که نشونه گیریم عالییییییییی :دی

یه مسافرت کوتاه به اون بالا بالا ها داشتیم هوا عالییییی مناظر لطیف و بکر و زیبا ولی :

من نمیتوانم مردمان آن دیار را درک نمایم یا اونا کلا اینجورین؟

یه جور خاصی بودن. اصلا نمیتونم ارتباط برقرار کنم با همچین آدمایی

دیگه:

بازم عرض شود که من فقط در حوزه مالی وارد نشده بودم که اونم شدم:O موندم این ذهن بدبخت چطوری این همه چیز متفاوت رو از هم تمیز میده :O

 

 

من فراموش کار شدم یا بی معرفت؟

چطور نفهمیدم اردیبهشت اومد و رفت؟

چرا حسش نکردم؟

من حتی شکوفه های بهار نارنج رو هم جمع نکردم، اصلا ندیدمشون

ردیف رز های صورتی رو ندیدم

کجایی بهار؟

چرا اینقدر زود داری به آخر میرسی؟