من عاشق طبیعتم.از گل ها و درخت و سبزه ، زندگی و انرژی میگیرم.

من همه آدمها رو دوست دارم مگر اینکه خودشون نخوان یا کاری بکنن که خلاف اخلاق و انسانیت باشه.

من برای دوست داشتن و دوست بودن لازم نمیبینم آدمها رو دسته بندی کنم و بذارمشون توی گروههایی و بهشون عنوان و لقب بدم.

چه لقبی بالاتر و بهتر از دوست؟

دنیای من ساده ست. دوستی هام ساده ست. حرفهام ساده ست.

من از پیچیدگی خوشم نمیاد.

زندگی کوتاهتر و بی ارزش تر از اونه که درگیر پیچیدگی و دشمنی و نفرت بشم.

همه رو دوست دارم حتی اگه خلافش برقرار نباشه :دی


سلام سلام

من خوبم.هر روز میام اینجا سر میزنم ولی خب یا وقت نمیشه بنویسم یا نمیدونم چی بنویسم.

عکس هم نمیتونم بذارم.

دیروز کلی وقت گذاشتم نشد.

امروز هم نمیشه.

هوا خیلی سرد بود و بارون میامد. امروز خوبه. من هم خوبم :دی


پ.ن: دلم سفر میخواد.شبهای حرم هم که دیگه نگو :(


مگذار مرا دراین هیاهو، آقا / تنها و غریب و سربه زانو آقا
ای کاش ضمانت دلم را بکنی / تکرار قشنگ بچه آهو آقا
عیدتون مبارک