من در همینجا اعلام می نمایم دلم برای خونه خودمون تنگ شده

دیگه چه برسه به مامان خانوم و اقای بابا :((((

1.2.3 چهاااااااار روزه خونه نرفتممممممممممم


یه چیزی بگم یواشکی:

کار خونه چقدر سخته:( دائم  : صبحانه، ناهار، شام. ظرف، لته، جارو. عصرونه، شب چره :دی

 

خیلی یکنواخت و خسته کننده ست :(


دست مامان خانوم ها و خانومای خونه درد نکنه. واقعا باید دستشون رو بوسید و هر لحظه ازشون تشکر کرد.


همین دیگه:دی


روز بزرگداشت مقام معلم


این روز رو به همه معلم های نازنینم و همه ی دوستان عزیزم که معلم هستن تبریک میگم.


به مامان خانوم و آقای بابا که شغل اولشون معلمی بوده خیلی خیلی تبریک میگم. همیشه خوب زندگی کردن رو بهمون یاد دادن. 


خیلی از دوستان و آشنایان و فامیل به حرفه ی مقدس معلمی مشغولند, برای همه شون سلامتی آرزو دارم.


این روز یه غم بزرگ هم دارم. عموی نازنین و خوبم, مطمئنم بعد از 18 سال، هنوز شاگردات به یادت هستن. دلم خیلی برات تنگ شده. کاش بودی...