یعنی الان هیشکی نیومد اینجا؟ خوبه وا الله

من قهرم

همه مشغول تولد و کیک و گل و شیرینی و این چیزا هستین؟

امضاء: یک عدد بهار لوس

هیچکس نمیدونه غمم رو ...

یک ماه بر چند قسمت هست


یه وقتایی هاپو میشم، یعنی اگه ولم کنن پاچه ی همه رو میگیرم :دی 


یه وقتایی اسب میشم(نخندین خب:))) )، نجیب و سربه زیر و رام! ولی خدا نکنه یکی اذیت کنه که اونوقت حسابی رم میکنم :دیییییی


یه وقتایی هم پروانه میشم، رُمنس و لاو میزنه بالا و مهربان میشم. محبتم به مورچه و گل و درخت و آدما، گل میکنه. آخی. اینقده خوبه. همه چیز عشقولانه و پروانه ای میشه. با عشق غذا میخورم، نگاه میکنم، راه میرم. به به . ولی حیف این قسمتش خیلی کمه :))) اصرار نکنید که اصلا راه نداره برای اضافه شدنش :)))



بعضی وقتا دلم سیگار میخواد

به درستی یا نادرستیش کاری ندارم

ولی انگار بعضی وقتا لازمه

چشمتو ببندی، همه ی غصه تو پک عمیق بزنی ... مز مزه ش کنی و .... آروووم.... با دود بفرستیش بیرون


باید جالب باشه. شاید امتحانش کردم :دی


پ.ن1: از این ماه 2 سوم حقوق ثابتم و از دو ماه دیگه، کل حقوق ثابتم میره برای قسط :دییییییی

اگه نتونم از کار غیر ثابتم درآمدی داشته باشم، احتمالا باید پول توجیبی هم از مامان خانوم بگیرم :))) به به


پ.ن2:بهار خانوم لطفا فکر خرید اضافی و درس خوندن در هر نوع دانشگاه مجازی و غیر مجازی پولی و کلاس ها و دوره های جورواجور رو از کله ی مبارک بنداز بیرون. چون پول ندارم بهت بدم. بله . به اندازه ی کافی بهت وقت دادم. دیگه فرصتت تمومه :دی

تازه بگرد یه کار دیگه هم پیدا کن محتاج خلق خدا نشیم :)))

بعد چه معنی داره چند روزه  قلب مبارک ریپ میزنه؟ :دی

یکم درد میگیره و نفس تنگ میشه

جرات هم ندارم به مامانم خانوم بگم


نمیرم یه موقع :)))

شانس ندارم کلا. تازه داشتم خوب میشدم :)))

حلال کنید خلاصه :دییییییی

سلام

مسافرت بودم

خیلی خوش گذشت. جای دوستان خالی

فقط هوا خیلی سرد و بارونی بود و کلی از وقتمون توی هتل موندیم :)))


عوضش موقع برگشت حسابی هوا خوب بود و خوش گذشت. خرید‌هم‌انجام‌شد‌بااجازه:-"


پ‌ن‌1‌:نمیدونم اخلاق خوبیه یا نه ولی من خیلی زود به محل جدید انس میگیرم و صمیمی میشم باهاش(اشتباه نشه، با مردمش نه، با محیط :دی) جوری که انگار سالهاست اونجا زندگی میکنم.


پ‌ن‌2‌:قرار بود دونفر از عزیزانم رو سورپرایز کنم ولی بارون نذاشت و نشد برم ببینمشون. انشاء‌الله بهار :دی