سلام

درسته سرم شلوغه و فکرم درگیر

ولی دلیل نمیشه روز معلم رو تبریک نگم

روز معلم به همه ی معلم های زندگیم مبارک

به همه ی دوستانم که هر کدومشون معلمم بودن و درس گرفتم ازشون مبارک


به خودم هم مبارک :دی

دلم برای اون وقتایی که سر کلاس میرفتم تنگ شده

اگه بخوام بنویسم زیاد میشه

دعا در حق هم یادتون نره


نمیدونم باید اینجا بنویسم یا نه


شاید یه حس مسخره و الکی باشه

ولی فعلن چیزیه که باهاش درگیرم

تمام وقت باهاش درگیرم

بعضی وقتا کم میارم

بعضی وقتا نیرو میده بعضی وقتا دپرس میکنه



میدونستین من هر وقت یه چیزی رو به یکی گفتم یا نوشتم، نابود شده؟

شاید این هم نابود بشه

:|

زندگی هر روز داره سخت تر میشه

خیلی سعی میکنم به روی خودم نیارم

خیلی سعی میکنم تغییرش بدم

ولی انگار نمیشه

حکمتش در چیه فقط خدا میدونه

خدایی که منو یادش رفته.

شایدم یادش نرفته و داره هر روز امتحانم میکنه

و انگار دائم رفوزه میشم که میره سراغ یه امتحان دیگه

سلام:)

این روزها زیاد با خدا حرف میزنم. خیلی زیاد. تا کوچکترین فرصتی پیدا میکنم شروع میکنم باهاش حرف میزنم و درد و دل میکنم.

برام دعا کنید لطفن...


پ.ن: چه برداشتهایی از عکس قبلی داشتین به به :)) بعضیاش درست بود :-"