دل من گرفته زین جا....

هوس سفر نداری ز غبار این بیابان؟ :(


پ.ن : دله دیگه. بعضی وقتا میگیره :|

من خوبم:دی

سلام

تولد دوستم بود رفتم کامنت بازی کلی خوش گذشت ولی خب تنها بودم :)))


دیگه:

یکم کارم سبک شده/ خیلی خوبه


بعد:

برداشت برنج تقریبا شروع شده. اینقدر زیبا هست وقتی درو میشن و عطر برنج تازه میپیچه


بعدترش:

عطر ماه رمضان همه جا پخش شده. دلم سحر و افطار میخواد. اگرچه نمیتونم روزه بگیرم زیاد :(


آخر هم اینکه: دلم مسافرت میخواد :)


سلام سلام:)


من خوبم

هوا خوب نیست ولی


از چند روز پیش بارون شروع شده و خیال بند اومدن نداره

خب درسته که بارون خوشگل و شاعرانه و زیبا است ولی دیگه نه وسط مرداد اونم اینقدر طولانی


مزارع برنج که خسارت کلی دیدن و همه ی خوشه ها افتاده رو زمین و این خیلی بده

کشاورز ها خیلی زیاد ناراحتن. بندگان خدا حق دارن


خیلی هم سرد شده. انگار میکنی پاییزه


صبح که میامدم، شبیه روزهای سرد و ابری و دلگیر و بارونی پاییز بود


این دل من هم به این هوا بنده. مدام ابری بارونی و به ندرت آفتابی. ای بابا


بعد عرضم به حضورتون که به علت نزدیکی ماه مبارک، مسافرتها شدید شده و اینجاها فوق العاده شلوغ و ترافیک و صد البته گرانی شده


ولی من یه سرگرمی جالب دارم. اگه گفتین چی؟


:دی توی خیابون پلاک ماشین های جلویی و دو رو بری و پارک شده و اینا رو نگاه میکنم ببینم از کدوم شهر اومدن :)))


خیلی باحاله:دی


شما هم امتحان کنید


دلم یه شیطونی کامنتی میخواد که نگوووووووو حیف دیگه دوستانم نیستن دور هم :)