سلام 

چه شب قشنگیه امشب.  

عید همه دوستانم مبارک. دلهای همه توی این روزها و شبای قشنگ آفتابی و سبز 

 

اینجا امروز اولین برف رو زمین نشست. 

صبح از ساعت 6 و نیم شروع شد و چند ساعتی ادامه داشت. الان بارونه و فوق العاده سرد. 

 

دوستان شمال غربی مواظب خودتون باشین تو این سرما :) حواسمون بهتون هستا :دی

دوستان شمال شرقی هوا چطوره اونجا؟ هنوز سرده؟ برف اومده؟

دوستان پایتخت نشین حسابی راه برین توی برف ولی مواظب باشین سرما نخورین. 

دوستان مرکز نشین هوا چطوره؟ هنوز آفتاب؟

 

دوستان شمالی شما هم مواظب باشین اگه هنوز اینجا رو میخونین:دی 

 

 دوستان عزیز سید: عیدی منو بدین لطفا

سلام

من باز دلم تنگه :(

تنها چیزی که باعث میشه بیام اینجا، دلبستگی به خاطره هایی که اینجا نوشته م و محدود کامنتهایی که هنوز دوستان شرمنده میکنن و من با خوندنش ذوق زده میشم.

انتظار خبری نیست مرا.....


چند وقتی هست کار جدیدی رو شروع کردم. خیلی سختمه ولی باید مقاومت کنم. وقتی خواستم وارد بشم اصلا فکرشو نمیکردم ولی روحیه جنگندگی و مبارزه طلبیم اینجا به دردم خورد.

خیلی وقتا با اینکه فشار زیادی رو تحمل میکنم ولی چنان برخورد میکنم که فقط و فقط نشون میده هیچ ضعفی ندارم.

خدارو شکر میکنم به خاطر این نعمت.

محتاج دعای دوستانم هستم خیلی زیاد