یه اعتراف بکنم؟

هر چی توی این نزدیک یک سال مشاوره رفتم ، توی یه ماه اخیر گند زدم بهش

هر چی مشاوره راهنمایی کرده بود، بر ضدش عمل کردم

میدونم آخرش پشیمون میشم ولی یه جور عکس العمل تدافعی بود انگار

میدونم پشیمون میشم ولی از یه نظر خوبه از یه جنبه هایی اثراتش مثبت هست که خیلی خوبه

سلام :)


عید بر شما مبارک :) همیشه سلامت و شاد باشید


ممنون که قهر نیستید :دی

با من قهرین آیا؟

من دختر خوبیم :دی حالا نه زیاد ولی خب یکم خوبم. قهر نباشین

با تشکر


شب قدر

در حق هم دعا کنیم

حتما مستجاب میشه. مگه نه؟


پ.ن1: همکار و دوست عزیزم روز نوزده ماه رمضان پرکشید. دوشنبه رفته بودیم بدرقه ش، همه بهت زده... خبرش توی سایت محل کارم هست. باورم نمیشه


پ.ن2: پیامهای دوستان عزیزم دلخوشی هام هستند. ممنونم برای همه ی محبتی که به من دارید. سر تعظیم فرود میارم. کار دیگری از دستم ساخته نیست.


پ.ن3: اعتراف میکنم چندین بار اومدم و نوشتم ولی پستش نکردم. گذاشتم توی چرکنویس ها و پستهای منتشر نشده، که باعث ناراحتی نشه.