سلام :)

امروز تیتروار مینویسم چون وقت نیست :دی


من از مردن میترسم. از مرگ نه ها. از مُردن. از اینکه دیگه نباشم. یهو همه چی رو ول کنم برم. میترسم. میدونید که قبلن نمیترسیدم؟ اوهوم. ولی الان میترسم


امتحان دیروزم خوب نبود :))) این همه خونده بودم :-" هوم؟ :دی

درسایی که خونده بودم خیلی خوب بود. دو سه تا درس بود:))) بقیه رو که نخونده بودم افتضاح بود جواب ندادم


فردا سپندارمزگان هست. روز عشق ایرانی. قراره برای مامان خانوم و خواهرا کادو بخرم. امیدوارم کادو هم بگیرم ازشون :)))))))))


توجه توجه، مهم:


رسم فردا اینه که: آشپزی فردا با آقایون هست. خانومها نباید کار خونه انجام بدن و باید به خانوم ها و دخترها کادو بدین :دی مادر، خواهر ، همسر یا دختر فرقی نداره.


خیلی مهمتر :


به دوستاتون هم میتونید هدیه بدین حتی :-" 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد