سلام :)

این روزها سخت درگیر کارم :)) به به

فردا هم امتحان دارم . آماده ی آماده می باشم :-"


یه نکته ای الان فکر مبارک رو مشغول کرده که مینویسم


درسته من به خریدن کریستال و شیشه :دی و جینگیل علاقه دارم

ولی چیزی که همیشه خیلی راحت خریدم، کتاب بوده

هر وقت احساس کردم باید یه کتابی رو بخرم، خریدم

هیچکی هم نگفته چرا خریدی

همه ی اهل خونه همینجور هستن.

کتاب خوندن یه دلیل منطقی داره، یا برای درس هست یا اضافه کردن اطلاعات عمومی، یا مثلن کتابهای مرجع که وجودشون لازمه

ولی شیشه :دی (چیه خب مامان خانوم به کریستال میگن شیشه:))) ) و کریستال، وقتی از اندازه ی مصرف و استفاده بیشتر بشن، جنبه ی تجمل میگیرن :))) ما هم که اصولن اهل این چیزا نیستیم.


پ.ن1: چند روز پیش چند جلد کتاب خیلی عالی خریدم.  با اینکه اندازه ی چند ردیف کریستال پولش رو دادم، ولی  از خودم بسیار راضی هستم بدون هیچ عذاب وجدانی

پ.ن2: الان معلومه واحد شمارش پول‌م کریستال هست؟ :)))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد