سلام:)

امروز بالاخره وسیله های محل کارم رو آوردم خونه :(

حس غریبی دارم

کامپیوتر رو روشن کردم و به فایل ها نگاه میکنم

سفارشات، مشتری ها، تبلیغات

با چه ذوقی بروشور و کارت ویزیت و برگه های تبلیغاتی طراحی کرده بودم

همه شون رو دارم و با نگاه کردن بهشون یه حس خاصی پیدا میکنم

نمیخوام به روی خودم بیارم که غمگینم

فقط امیدوارم

امیدوارم بتونم به زودی و یه جای بهتر دوباره شروع کنم

با تجربه ی بیشتر و انرژی تازه تر

هوا به شدت سرده و بارون میاد

هوای بارونی توی زمستون دوست ندارم

دلگیره


حتی نگاه کردن به وسیله هایی که با دقت خاصی روی میز چیدم، منو یاد دفترم میندازه

شاید نباید ناراحت باشم

شاید وقتش بود تغییرش بدم

مهم اینه که توی دلم امید زیادی به شروع دوباره و گسترش کارم دارم

دعام کنید :)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد