داللی

سلام دخترک

تولدت مبارک :*

کجا قایم شدی؟

قرارمون این نبود. قرار نبود تنهام بذاری

من بدون تو تنها و افسرده میشم

چند وقته خیلی کم میای پیشم

چرا از من دور شدی؟

چرا دیگه بهار شیطون و شلوغ پیداش نیست؟

بهار! بدون تو دختر کوچولوی شیطون، دیگه بهار! نیست

همه ش زمستونه :(

چند روزه خیلی فکر کردم که چرا اینجوری شد


و البته دلیلش رو پیدا کردم.

وجود یه آدم خودخواه و بی ملاحظه که با حضورش تورو از من گرفت

باعث شد دیگه شیطونی و نشاط قبل نباشه

زندگی و فکرم رو به هم ریخت .

کوچکترین نشانه ای از حضورش دلمو سیاه و مچاله میکنه

نفسمو بند میاره

نمیخواستم امروز اینارو بنویسم ولی فکر کردم بهترین موقع ست.


امسال سال سختی بود برام

همیشه با خودم جنگیدم

سعی کردم کنار بیام با خودم و نتونستم.

خوشحالم که سرسخت تر از این حرفام :دی


چقدر یه آدم میتونه تاثیر بذاره توی زندگی. چقدر تاثیرات منفی حضور یه آدم، مخربه

سال سختی بود.

میترسم

میترسم مجبور بشم خودمو کنار بذارم

میترسم تصمیمی بگیرم که برخلاف فکر و نظر و عقیده م هست

وقتی مجبور بشی تنهایی بجنگی، خورد میشی، و من... داغون شدم :|

ولی خب طبق معمول نباید بروز میدادم و سعی کردم، ولی بعضی وقتا نشد.


درسته سختیای سال گذشته زیاد بود، ولی لحظه های ناب و دوست داشتنی کم نداشتم

مهمترینش لطف خدا و زیارت مجدد امام هشتم(ع) بود


هر روز صبح در اتاقم که رو به مشهد باز میشه رو باز کردم و سلام دادم 

هر روز در خونه رو باز کردم و با ناامیدی آرزو کردم دوباره قسمتم بشه

هربار رو کردم سمتش و گفتم، میدونم قبولم نمیکنی

میدونستم هنوز وقتش نشده و باید صبر کنم،... ولی شد :)


لحظه های ناب و عالی توی حرم داشتم، واقعن عالی:)


بعدیش دیدار دوستان بسیار عزیزم که لطف کردن و منت گذاشتن

وقت گذاشتن و با لطف و مهربانیشون، شرمنده‌م کردن


و البته دیدن یه جای قشنگ و دوست داشتنی و خاص، که هیچوقت فکر نمیکردم ببینمش

که این هم به لطف دوستان عزیزم محقق شد


چی از این بهتر، همین‎‌ها کفایت میکنه برای داشتن یه سال خوب.مگه نه؟


پ.ن1: دخترک همون کودک درون هست :)

پ.ن2: به کار بردن لفظ دوست خیلی پررویی هست و باید دید لایق دوستی هستم یا نه ولی خب من خودم خودمو زیادی تحویل میگیرم. شما ببخشید :)

پ.ن3: ممنونم تولد شما هم مبارک :)))



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد