سلام علیکم امروز هاپو هستم :(

بارونه و دلگیر

امتحان هم دارم فردا، هیچی نخوندم

راجع به کارم ناراحتم

نمیدونم چیکارش کنم

بذارمش کنار یا یه مدت موقت تعطیلش کنم یا تبدیلش کنم یا کلن دورشو خط بکشم


از دست یک نفر آدم خیلی دروغگو و سیریش :دی :))) عصبانی هستم. مریض شدم حتی از دستش. خب من تحمل حرفهای بیخود رو ندارم


خودم هم الکی حرف نمیزنم. وقتی یه چیزی میگم، حرف آخرمه، مگر اینکه بنا به شرایط خیلی خیلی خاص، عوضش کنم که یک در میلیون پیش میاد.


از آدمی هم که  سعی میکنه به زور تصمیمم رو عوض کنم یا فکر میکنه میتونه تصمیمم رو عوض کنه یا فکر میکنه: "حالا یه چیزی گفته ، اصرار کنم شاید نظرش برگرده"، متنفرمممممممممم.

همینا دیگه :(


پ.ن : گریه دارم :( ولی عمرن گریه کنم. یعنی چی. چه معنی داره دختر گریه کنه. آدم باید قوی باشه مگه نه؟ :دی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد