سلام

سرما خوردم شدید

از بس هوا اینجا گرم و سرد میشه

چند روزه تمام بعد از ظهر ها رو لالا تشریف دارم. از کار و زندگی افتادم. زودتر خوب شم لطفن :)


به نظرتون من در این شرایط که باید فقط درس بخونم، برم دنبال اینکه کارمو گسترش بدم و احتمالن کلی دردسر بکشم ؟

یا منتظر بمونم امتحانا تموم بشه بعد؟

یا نه قانع باشم و دنبال کار اضافه نرم؟


نمیدونم. از یه طرف دلم میخواد حالا که موقعیتش هست درس بخونم

از یه طرف موقعیت گسترش کارم هم هست

نمیدونم چیکار کنم

خودم ترجیح میدم درس بخونم. البته اگه بخونم :دی :-"


پ.ن1: درسته. آستارا گردنه حیران و البته سرعین :) عالی بود جای دوستان خالی


پ.ن2: خجالت میکشم بعضی وقتا اینجا بنویسم. شاید برم جای دیگه. شاید هم نه و اون بعضی وقتایی که نیاز هست بنویسم و خجالت میکشم، اصلن ننویسم. شاید اینجوری بهتره.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد