+۳۰

به همین سادگی....


سلام

چه روز خوبی . به به :-"    :)))

 از چند وقت پیش تمام سیستم اعصاب و روح و جسمم ریخته بود به هم

زیاد توضیح نمیدم خوبیت نداره


ولی امروز

مثل روزهای دیگه پا شدم از خواب. وقتی دست و روم رو میشستم توی آینه نگاه کردم

با روزهای دیگه فرقی نداشتم

همون قیافه، همون شیطنت (شرمنده دست خودم نیست، وقتی توی آینه نگاه میکنم برای خودم شکلک در میارم و با نیش باز میخندم اینجوری :دی) بعدشم که صبحانه حاضر کردم و خیلی سرحال به کارام رسیدم و البته فرصت نشد صبحانه‌ی مذکور را نوش جان بفرمایم :)))) آخ دلم چای میخواد با نون بربری و پنیر


همین

دیگه زندگی همینه

اگر چه سخت، ولی میگذره


روزگار گردش خودش رو داره و این ماییم که براش اسم میذاریم و تقسیم بندیش میکنیم. بهش حس و حال میدیم و معنیش میکنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد