سلام

من دارم کم کم کشف میکنم که بعضی از رفتارهام به بعضی از افراد خانواده شبیه هست.


قبلن میدونستم که خیلی از رفتارهام مثلن دغدغه هام شبیه مامان خانوم هست.


بعضی از تصمیم گیری ها و واکنش هام شبیه آقای بابا هست ضمن اینکه از نظر ظاهری هم شبیه آقای بابا هستم.


امروز کشف کردم راه رفتنم شبیه یکی از عمه هام هست. یعنی در اصل یه حالت خاصی در استارت برای راه رفتن:)) یه لحظه احساس کردم خودشه:)) خودم خنده م گرفت


یعنی ژن هام ترکیبی هست از افراد مختلف. من و این چند نفر:))


من که از این چیزای زیستی سر در نمیارم ولی اینکه میگن طرف به فلانی کشیده یعنی همین انگار :))


البته برای آبجیام مشابه پیدا شده در اجدادمون، مثلن یکی قبلن در خاندان عظیم الشأن بوده که شبیه ایشون بوده، رفتارش، علایقش. ولی برای من هنوز مورد مشابه کشف نشده :)))





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد