یکی دو ساعتی تو اتاقم تنها هستم و کارم سبکه

از وقتی وبلاگ ها رو با گودر میخونم، کمتر به خود وبلاگ سر میزنم

ولی الان دارم وبلاگ دوستان قدیمی رو میبینم و کامنت میذارم.

دوستانی که از چند سال پیش میشناسمشون، بعضی هاشون رو دیدم، حرف زدم و از ته قلبم دوستشون دارم.

واقعا دلتنگشونم.

از جمع دوستان 5 6 سال پیش، چند نفر دیگه نمینویسن و چند نفر هم تک و توک و به ندرت.

دلم برای وبلاگ بلاگفام تنگ شده. قالب عوض کردناش، کامنتاش، اون عکس کنار صفحه، توضیحات زیر عکس :))

پ.ن: خانومی بعضی وقتا به سرم میزنه بهت بگم پسوردمو بدی برم بهش سر بزنم. ولی میترسم بزنم پاکش کنم.

پیش خودت نگه ش دار:*

دلم برای قهوه تنگ شده. یادته؟

پ.ن: امروز بعد از یکی دو سال شاید، برای داداشم کامنت گذاشتم:)) آقا عاشق شده. فکر کننننن :))))))))


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد