خب ما هم بعد از 10 12 سال تشریف بردیم سینما!!!

از آنجایی که بعد از چند وقت از آخرین باری که رفتیم سینما آنجا را بستند و مانیز دیگر سینمایی در شهر فرهنگ دوستمان! نداریم قسمت نشد و در منزل فیلم میدیدم.

تا گذشت چند روز پیش به دنبال تستها و آزمایش (بخوانید چک آپ) سالیانه گذارمان به آزمایشگاه خانوم دکتر معروف شهرمان افتاد.
در بدو ورود نزدیک بود عقب عقب برگردیم که وای بدون بلیط وارد شده ایم و اینک خسران بر فرهنگ وارد میشود.

ماجرا این بوده که خانوم دکتر از آنجایی که همواره به مدد تخصص و دستگاههای مجهز آزمایشگاهشان، سالن انتظاری پر و پیمان دارند، لطف فرموده سالن را به طرز زیبایی همانند سینما دکوریشن فرموده اند.(خدا خیرش دهاد)

نمای چوب تیره بر دیوارها ، چند نقشه برجسته زیبا باز هم بر دیوارها ، سقف هایی سینمایی!!! با تنظیم نور تیره که تاریکی سالن سینما را به یاد می آورد، صندلی هایی در چندین ردیف و یک عدد ال سی دی در اینچ لارج! بر دیوار روبرویی و البته بساط آب سرد ، آب جوش و چای فراهم است.

فضای سالن نیز به مدد اسپلیت پیشرفته ای که هر چند دقیقه یکبار بوی خوش شکلات سوخته از آن متصاعد میشود بسیار مطبوع است.

ما هم از شما چه پنهان تا نوبتمان بشود گوشه ای نشستیم چند عدد آبمیوه خنک و رانی جان را که با خود آورده بودیم نوشیدیم و فیلم سینمایی (مجاز!!!!) و البته مجانی تماشا نمودیم.

یه کشفی هم نمودیم. چون قبلا هم چندین بار رفته بودم همینجا و گله مردم که چرا نوبت ما نشده و و ... راشنیده بودم ولی ایندفعه کسی برای دیر شدن نوبت گله نداشت که هیچ احتمالا خدا خدا میکردن تا فیلم تموم نشده صداشون نکنن برای آزمایش.

این بود ترفند جلب مشتری و خاموش نمودن اعتراضات :دییییییی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد