دوست جونم تولدت مبارک.حیف که اینجا رو نمیخونی (چیزه، همچین بد هم نیستا:دییییی)

من موندم ماشاالله ماشاالله بکوبم به تخته و میز و صندلی چوبی، چه همه ی دور و بریهامون بهمنی هستن

خب تولد پارسالم توسط دوستان مجازی سورپرایز شدم تولد امسال توسط دوستان حقیقی و خانواده ی گرامی (از این جهت که همیشه تولد من و ته تغاری رو با هم میگرفتن و من اصلا منتظر تولد نبودم ولی خب ییهوووو I was shocked)

تولد ته تغاری هم خیلیییییی خوب بود.آقای بابا اتاق رو طوری طراحی و دیزاین فرموده بودن که عالیییی بود.کلی هم خندیدیم.ته تغاری جونم مجبور شد کادوهاشو از در و دیوار ببره =))

نمیدونم چرا روز تولد اینجوریه که همش فکر میکنی باید متفاوت باشه. فکر میکنی همه باید بدونن. همه باید زنگ بزنن همه باید تبریک بگن (آخی حیوونی من)

(من اصولا با کادو موافق نیستم، یه جور تلافی و اینا میاد روش که میره رو اعصابم)

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد