در این وانفسای بیکاری، من یه شغل جدید پیدا کردم.

البته قبلا هم داشتم ولی با نزدیک شدن به فصل امتحانات و در کوران تحویل مقالات و ... سرم شلوغه حسابی.<---- این منم یعنی؟

یعنی بنده در بست در اختیار این دو تا وروجکم در جهت امر خطیر تایپ

اول که خان داداش خب درسش زیاده نمیشه بهش نه گفت.کلی هم اطلاعاتم اضافه شده.تازه از من نظر هم میخواد

بعدشم ته تغاری که تا حالا هر چی گفته عین وحی منزل (نعوذباالله) قبول کردم. ولی یه مشکلی داره. همش متن تخصصی.تازه همونو یا دقیقا لاتین باید نوشت یا لغت لاتین رو با فونت فارسی

حالا شما در نظر بگیرین من یه بار خودم باید تنها بشینم تایپ کنم چون عزیزان مشغول درس خوندن هستن و وقت ندارن بیان کمک من.

یه بار هم بعد از تایپ باید ویرایش بشه.

از همه جالب تر وقت ویرایش متن خان داداشه. من با صدای بلند میخونم و ایشون چک میکنن یا بالعکس. حالا اگه یه جایی رو بخوایم سر سری رد کنیم آقای پدر از اونور خونه یادآوری میکنن که اینجا رو باید اینطور بنویسین.

یا خودشون تشریف میارن و با گل پسرشون راجع به موضوع تحقیق، بحث مفصل مینمایند.من هم اینجوری----->

درس خوندن به من نیومده <---- این یعنی ناراحتم از این وضع؟ نچ. نیستم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد