دلم یه چند روز بدون دغدقه میخواد

که وقتی چشممو بستم ذهنم سفیده سفید باشه

که توش نه نگرانی درس باشه نه هول و ولای کار نه دلهره ی مشکلات نه هیچ چیز دیگه

راحت بشینم کارتون ببینم پاشم برم خرید

 همینطور جلوی مغازه های لباس و عروسک و کریستال واستم هیچکی هم نگه اگه چیزی میخوای بریم داخل مغازه اینجا واستادیم خوب نیست

بعدشم برم یه کتابفروشی هر کتابی دلم خواست بخرم.نگران این نباشم که کسی با انتخاب نوع کتابام به عقیده م ایراد بگیره.یا بگه وای وای این چه کتابیه

دلم یه عالمه کتاب نی نی میخواد.با عکسای رنگی و شاد و براق

یه عالمه پاک کن و مداد عروسکی و یه عالمه چیز فانتزی و بچه گونه ی کم ارزش که سر ذوقم میاره

با یه عالمه عروسک جیق جیقی و کم ارزش که بچینم دور خودم و با هم حرف بزنیم

با یه عالمه ظرف کریستال و رنگی و شکل دار که فقط بخرمش و نگران استفاده و چیدنش تو دکور و کمد و قفسه نباشم. که نگران نباشم وای با باقی چیزا ست نیست

چقدر من عقده دارم =))

آهان دلم یه مسافرت دور دنیا هم میخواد

و همه اینا رو دلم میخواد تنهای تنها باشم

دلم همراه و بپا و دوست و رفیق نمیخواد

پ.ن: این ام R آی خوردنیه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد